Köpek eğitimi Güngören

 

Köpek eğitimi Güngören 

 

Köpek eğitimi Güngören, yazımızda Güngören’deki köpek eğitimi nasıl oluyor, neler kazandırılıyor, en iyi hangi eğitim merkezi var ve bu eğitimi merkezinde eğitim aşamaları gibi konulardan söz edeceğiz.Öncelikle köpek eğitimi , köpeklere yetenekler, hareketler, duruş,  gibi kazanımlar sağlama amaçlı olarak yapılmakta ve bununla ilgili eğitim merkezleri kurularak insanların köpeklerini eğitmesi için kolaylık sağlar nitelikte çalışmalar yapılıp hizmetler sunulmaktadır. Biz bu yazımızda Gün görendeki en iyi eğitim merkezlerinden bir eğitim merkezini örnek alarak yazımıza devam edeceğiz.  

 

 Pozitive Dogs Köpek Eğitim Merkezi, Güngören bölgesindeki en iyi en kaliteli ve güvenilirlik açısından iyi bir seviyedeki köpek eğitim merkezlerinden biri. Evde köpek eğitimi ve yerinde köpek eğitimi hizmetleri ile köpek sahiplerinin daha olumlu yaklaşımlarla bu merkeze başvurmasını sağlar nitelikte bir eğitim merkezi. Yerli ve yabancı eğitmenler yardımı ile köpek sahipleri eşliğinde köpeklerinin eğitimlerini ve tüm sorunlarını çözmede yardımcı olunuyor. Yapılması gereken tek şey köpek sahiplerinin, Gün görendeki bu merkeze tüm sorunlarla ve isteklerle başvuru yapmasıdır.   

 

Başvuru yapmış olan kişiye bir köpek eğitim uzmanı gönderilir ve uzman tarafından belirli analizler yardımı ile köpeğin tüm sorunları ve karakteri ortaya çıkarılır. Bu analizler sonucunda köpek eğitim uzmanı neler yapılması köpek oteli gerektiği konusunda görüşmeler yapar. Ve daha sonrasında anlaşma üzerine evde köpek eğitimi yerinde o gün başlar. Eğitim merkezi yalnızca köpeğe eğitim vermekle kalmayıp eğitim sonrasında eğitim sertifikası verip ömür boyu eğitim garantisi de vermektedir. 

 

Köpek eğitmeni, köpek sahibi ve köpek arasındaki iletişimi en iyi düzeye getirebilmek amaçlı olarak sürekli diyalog halinde bulunur. Bir nevi danışmanlık yapar. Gün görendeki bu merkezin eğitim paketlerine bir göz atacak olursak: 

 

Temel İtaat Eğitimi: Öncelikle temel itaat eğitimi nedir? Adından da belirli olduğu üzere eğitimin temelleri bu eğitim ile sağlanır. Evde köpek eğitiminin ilk adımı olarak bu eğitim verilir. Temel itaat eğitimin almamış bir köpek, daha ileri düzeydeki eğitimleri alamaz.  Örneğin; biz nasıl oluyor da öncelikle harfleri öğrenip ondan sonra cümle kuruyorsak,  bu eğitimin amacı da bu örnekteki gibi. Öncelikle temel eğitim,  daha sonrasında sürekli artış gösteren ileri düzey eğitim şeklindedir. Temel itaat eğitimi,  tasmalı eğitimdir. Gün içerisinde kullanılan en çok eğitim budur. Herhangi bir davranışsal problemi olmaması durumunda eğitim süresi 1 aydır. Öğretilen komutlar; takip,  gel,  otur - bekle,  yat,  aferin,  hayır.  

 

İleri İtaat Eğitimi: Temel itaat eğitimini tamamlamış köpekler, İleri itaat eğitimine hazırlanır.  Ve bu eğitim için temel itaat eğitimi şarttır. Evde köpek eğitiminin ikinci adımı olan bu eğitim tasmasız bir şekilde yapılır. Köpeğin tasmalı köpek pansiyonu olması ya da olmaması önemli değildir. Köpek ileri itaat eğitimini tamamlaması üzerine verilen tüm komutları yerine getirecektir. Yine aynı şekilde köpekte korkma, agresiflik gibi herhangi davranış bozuklukları yok ise eğitim süreci bir ay sürede tamamlanacaktır. 

 

İleri düzey itaat eğitiminde verilen eğitimlerden bazıları şunlardır: yabancıya gitmemesi,  yabancıdan yemek yememesi,  geri getirme,  uzaktan yat-otur-bekle,  uzun yat-bekle eğitimleridir. 

 

Evde tuvalet eğitimi: Tuvalet tüm evcil hayvanlarda,  özellikle yavru hayvanlarda yaşanacak en büyük problemlerden biridir. Köpek evde tuvaletini nereye yapacağını bilemediği için tuvaleti geldiği yerde neresi olursa olsun ayırt etmeden tuvaletini yapar. Birçok köpek sahibi bu problem dolayısı ile almış olduğu köpeği geri iade etmekte.  

 

Bu konuda eğitim merkezi: tuvaleti geldiğinde uyarı,  köpek sahibinin isteğine göre nerede ( içeride herhangi bir bölge ya da dışarıda bir bölge olmak üzere ) istiyorsa ona göre bir eğitim sağlanır. Köpek eğitim uzmanları tarafından bu eğitim 4 seans sonucunda sağlanmış olur. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpek Pansiyonu Bakırköy

Köpek Eğitimi Esenyurt

Köpek Oteli Esenyurt